Genel Müdür Hasan Pezük, Çözüm Merkezi’ni Ziyaret Etti

TCDD Taşımacılık Genel Müdürü Hasan Pezük, 4 Ağustos 2021 tarihinden bu yana hizmet veren Çözüm Merkezi’ni ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
18/05/2022 12:00

Genel Müdür Hasan Pezük, Çözüm Merkezi’ni Ziyaret Etti

Pezük, tüm kurumların dijitalleşen dünyaya ayak uydurması gerektiğine vurgu yaparak Çözüm Merkezi uygulaması ile işletmecilik faaliyetlerinin daha güzel daha iyi yapılmasını amaçladıklarını söyledi.

Çözüm Merkezi’nin dijital alanda hız ve verimlilik kazandırdığını belirten Genel Müdür Hasan Pezük; “Mükemmel iyinin düşmanıdır. Çözüm Merkezi yolcularımızla iyi bir etkileşim içerisinde daha güzele daha iyiye ulaşılması için çok önemli bir araçtır. Kurumumuzda etkili ve verimli işleyişi sağlamak adına önemli bir adım olarak hayata geçirdiğimiz Çözüm Merkezi uygulamasıyla 0507 321 82 33 numaralı  Whatsapp hattından, www.tcddtasimacilik.gov.tr web adresinden, cozum@tcddtasimacilik.gov.tr adresi ile  e-postadan, sosyal medya hesaplarından ve EYBİS mobil uygulamasından olmak üzere iletişim kanallarından gelen müşteri talepleri tek merkezden yönetilmektedir.” dedi.

“ Vatandaşlarımızdan gelen 120 bin talep değerlendirildi”

Çözüm Merkezi’nin faaliyete geçtiği günden bugüne kadar farklı konularda 120 bin talebin geldiğini ve bunların ilgili birimlere yönlendirilerek bu talepler doğrultusunda sorunların hızla çözümlendiğini ve geri bildirimler doğrultusunda hizmet kalitesinin iyileştirilmesinin sağlandığını söyleyen Pezük,”TCDD Taşımacılık olarak yüksek hızlı trenler, anahat, bölgesel trenler, Marmaray ve Başkentray’da günde milyonlarca yolcu, yük trenlerimizle milyonlarca ton yük ulaştırıyoruz. 365 gün 7/24 süren bir hizmet sektöründe müşteri memnuniyetinin sağlanması büyük önem taşımaktadır. Bunun sağlanması için tüm birimlerin sağlıklı bir koordinasyon içerisinde müşterilerden gelen geri bildirimleri hızlı bir şekilde değerlendirmesi ve bu yönde eyleme geçmesi çok önemlidir. Dolayısıyla Çözüm Merkezi kanalıyla gelen verilerin tüm birimler tarafından çok iyi değerlendirilmesi için kontrol ve denetime de önem veriyoruz. Ben de bu süreçleri yakından takip ediyorum.” diye ifade etti.

Pezük, ayrıca şunları belirtti: “ Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımızın vizyonu doğrultusunda Çözüm Merkezi uygulamasıyla vatandaşlarımızla samimi, sağlıklı bir etkileşim kurduğumuza inanıyoruz. Çözüm Merkezi’ni vatandaşlarımızın Kuruluşumuzla ilgili algısını belirleyen önemli bir uygulama olarak görüyoruz”

YHT, ana hat ve bölgesel trenlerin yanı sıra kent içi ulaşım ağıyla demiryollarında yolcu taşımacılığının lider markası olan TCDD Taşımacılık, müşteri memnuniyetinin gelişimi amacıyla yeni bir uygulamaya imza attı.

Çözüm Merkezi Ağustos 2021 tarihinde hizmete başladı…

TCDD Taşımacılık Genel Müdürlüğü, 4 Ağustos 2021 tarihinde uygulamaya koyduğu ‘Çözüm Merkezi’ uygulamasıyla yolcular ile tek kanal üzerinden iletişim kuruyor.

444 82 33 numaralı Çağrı Merkezi iletişim hattı dışında yolcuların tüm talep, şikâyet ve önerilerinin tek bir kanal üzerinden kontrol edildiği uygulama daha hızlı ve daha etkin çözüm yolları bulmakta önemli rol oynuyor.

Sosyal medya hesapları, 0 (507) 321 82 33 numaralı WhatsApp iletişim hattı ve ayrıca EYBİS mobil uygulama üzerinden erişilebilen ‘Çözüm Merkezi’ sekmesi ile talepte bulunulabilen uygulamaya yolcular tarafından yoğun ilgi gösteriliyor.

Hedef 30 Dakika İçerisinde Dönüş Sağlamak…

Çözüm Merkezi uygulaması kurum içi iletişim avantajının yanı sıra yolculara yönelik getirdiği kolaylıkla da sorunlara çözüm bulmada etkin rol alıyor.

 Çözüm Merkezi uygulaması ile çok sayıda kanaldan akan ve birbiriyle entegreolan bilgiler değerlendirilerek aksamalara hızlıca müdahale edilerek, süreç takibi kolaylıkla yapılıyor.

Araştırma gerektiren veya belli bir sürece yayılan konular hariç vatandaşların Çözüm Merkezi aracılığıyla yaptığı başvurular 5 dakika içerisinde sistemde kayda alınırken 30 dakika içerisinde cevap verilmesi hedefleniyor.

Vatandaşlar Her Türlü Sorunu Çözüm Merkezine İletiyor…

Çözüm merkezine günlük olarak yaklaşık 600 başvuru ulaşıyor.

Tren seferleri, biletleme işlemleri, kayıp eşyalar gibi yardım taleplerinin yanı sıra vatandaş önerileri ağırlıklı olarak sisteme iletiliyor.

 

 

  • Ulaştırma Bakanlığı
  • Tcdd Taşımacılık
  • MARMARAY
  • INTERRAIL
  • TURASAŞ