BAHAR DÖNEMİ HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİ SONA ERDİ

Bu yılın bahar dönemi hizmet içi eğitimleri, Ayaş’ta 11 Mayıs 2018 tarihinde yapılan geniş katılımlı kapanış toplantısı ile son buldu.

Toplantıya TCDD Taşımacılık AŞ Genel Müdürü Veysi Kurt, Genel Müdür Yardımcıları Erol Arıkan ile Çetin Altun, daire başkanları, bölge koordinatör müdürleri, servis müdürleri, şefler ve çok sayıda şirket çalışanı katıldı.

“3 yıllık değil 162 yıllık bir kültür ve tecrübeye sahibiz”

TCDD Taşımacılık AŞ Genel Müdürü Veysi Kurt kapanış toplantısında yaptığı konuşmada 14 Haziran 2016’da kurulan TCDD Taşımacılık AŞ’nin 162 yıllık bir demiryolu kültürüne ve tecrübesine sahip olduğunun altını çizdi.

Altyapı hizmetlerinin zor, zaman alan ve maliyetli olduğunu söyleyen Kurt, tren işletmeciliğinin temelinde de “insana hizmet etmek” olduğu için bir o kadar zor, sabır ve hızlı olmayı gerektiren bir hizmet sektörü olduğunun altını çizdi.

Yolcuların taleplerini kısa sürede yerine getirmenin önemine işaret eden Kurt, insan odaklı hizmet üretmek için her türlü teknolojik, kültürel ve bilimsel verilerden ve imkanlardan yararlanacaklarını kaydetti.

“İnsan odaklı hizmet vermeliyiz”

Eski yönetim anlayışı ile iş görülemeyeceğini,  küresel dünyada ortaya çıkan yeni ve etkili yönetim anlayışını hiç vakit kaybetmeden benimsemenin önemine değinen Kurt, dünya standartlarında hizmet vermek için gece gündüz, yaz kış demeden insan odaklı faaliyetlerin sürdürülmesi gerektiğini dile getirdi.

Konuşmasını sürdüren Kurt, insanları memnun etmenin zorluğuna dikkat çekerek hizmet üretirken maksimum gözlemin yapılması, en yüksek eforun sarf edilmesi, çok fazla itina gösterilmesi, hizmet verdiğimiz kişilere karşı her zaman ilgi ve alakanın çok yüksek olması gerektiğini söyledi.

“Gelir-gider dengesinde büyük bir iyileşme var”

Geçen yıllara göre gelir gider dengesinde büyük bir iyileşmenin olduğunu söyleyen Kurt, 2017 yılında en yüksek taşıma kapasitesine ulaşıldığını ve eskiye nazaran 3 milyon ton fazla yük taşındığını, YHT ile 7.1 milyon yolcunun taşınarak geçen seneye göre 2.1 milyon fazla yolcunun taşındığını, konvansiyonel trenlerle 40 bin, Marmaray ile 1 milyon fazla yolcu taşındığının bilgisini verdi.

Bu yıl içinde 4.5 aylık süre zarfında Marmaray’da geçen senenin ilk 4.5 aylık zaman dilimine göre 500 bin fazla yolcu taşındığını belirtti.

YHT’lerde yapılan memnuniyet analizlerinde memnuniyet oranın yüzde 98.4 olduğunu söyleyen Kurt, bu memnuniyetin yük taşımacılığında ve konvansiyonel tren taşımacılığında da yakalanması gerektiğini dile getirdi.

“İşimiz önemli, ağır ve fedakarlık gerektiriyor”

TCDD Taşımacılık AŞ çalışanlarının yaptığı işlerin fedakarlık gerektirdiğini yapılan işlerin sonucunda doğrudan insanların etkilendiğini belirtti. Bu nedenle müşterilere karşı sabırlı olmaları ve şirketi en iyi şekilde temsil etmelerinin önemine işaret etti.

Konuşmasının sonunda kaliteli, hızlı, maliyet odaklı, dünya standartlarında hizmet verirken iş güvenliği kurallarına çok dikkat edilmesi gerektiğini söyleyen Kurt, bütün çalışanlara işlerinde başarılar diledi.

diğer haberler